ТЗП-39, ТЗП-46 Атлант














Тракторні здвижні напівпричепи Атлант: 

  • ТЗП-39 вантажопідйомністю 30 т та об'ємом 42 м(трьохосьовий)
  • ТЗП-46 вантажопідйомністю 37 т та об'ємом 46 м(чотирьохосьовий)

Маючи в комплектації змінний задній борт, Атлант протягом року використовують як 5 причепів в одному:

  • звичайний задній борт і Ви маєте - причеп для транспортування вантажів
  • борт зі шнеком і Ви маєте - перевантажувальний бункер-накопичувач
  • борт з гноєрозкидачем і Ви маєте - розкидач органічних добрив
  • борт з прямим транспортером і Ви маєте - кагатувальник цукрових буряків
  • борт з вигнутим транспортером і Ви маєте - перевантажувач цукрових буряків в автомобілі

 

ТЗП-39

ТЗП-46

Повна маса, кг

39 830

49 000

Власна вага, кг

9 830

12 000

Вантажопідйомність, кг

30 000

37 000

Об’єм, м3
Об'єм з нашивками, м3

42

51

46

60

Кузов з бортом:

 

 

 - довжина, мм

9 600

10 800

 - ширина, мм

2 300

2 300

 - висота, мм

2 000

2 000

Розмiр коліс

560/60 R22,5

650/50 R22,5
650/55 R26,5

560/60 R22,5

650/50 R22,5
650/55 R22,5

Необхідна кількість масла, л

≈ 45

≈ 55

Необхідна потужність трактора, к.с.

250-300

300-350

Вісі, шт

3

4

Технічні характеристики напівпричепа ТЗП-39

  1. Тридем на ресорах з реактивними тягами (ADR Італія) вісь 130х2150 трубчата;
  2. Повна маса 39,8 т. Передня і задня вісі підрулюючі, що полегшує хід напівпричепа на поворотах та запобігає зносу шин;
  3. Шини підвищеної стійкості 560/60хR22,5 (навантаження 6,3т. при 30км/год.).
  4. Диски коліс – PRONAR (Польща);
  5. Гальмівна система пневматична (можлива гідравлічна, змішана);
  6. Гідросистема має три гідроциліндри об’ємом 45 літрів;
  7. Гідравлічно рухома передня стінка створює пресувальний ефект до 80 т;
  8. Дно - складається з двох частин: перша частина – нерухома металева зварна конструкція; друга частина – рухома, металева конструкція, яка при розвантаженні рухається до заднього борта;
  9. Задній борт гідравлічно відкривний;
  10. Механічна підпора дишла (зміна висоти вручну);
  11. Змінне причіпне кільце Ø 50 мм (Scharmuller Австрія);
  12. Електрична система 12 вольт.

Вантажопідйомність - 30 т, об’єм - 42 м3

Габаритні розміри кузова ДхШхВ – 9600 х 2300 х 2000 мм

Габаритні розміри причепа ДхШхВ – 11570 х 2700 х 3520 мм

Додаткові опції:

  • тентова система
  • нашивки 380 мм (збільшення об'єму на 9 м3)
  • гноєрозкидальний механізм, насадка на змінний задній борт
  • гноєрозкидальний механізм з тарілками Граціолі
  • перевантажувальний шнек, діаметром 500 мм, довжина 4,5 м
  • бурячний перевантажувач з гідромашиною
  • комплект валів
  • шини 650/50 R 22,5 (навантаження 6,6 т. при 40 км./год.)
  • шини 650/55 R 26,5 (навантаження 7,5 т. при 40 км./год.)
  • гідравлічна підвіска
  • рульові вісі

Завод Кобзаренка перший з українських виробників розробив складний напівпричіп ТЗП-39 Атлант (вантажопідйомність 30 тон, об’єм 42 м3), який не поступається європейським аналогам. Унікальність цього напівпричепа полягає в його горизонтальній системі розвантаження – рухомою передньою стінкою. Спочатку передню частину днища разом з передньою стінкою гідроциліндр зрушує назад та виштовхує задню частину вантажу, після чого включається третій гідроциліндр, та передня стінка, рухаючись по направляючим до кінця, виштовхує другу частину вантажу сама. Ця система розвантаження дає можливість встановити на напівпричіп гноєрозкидальний механізм та перевантажувальний шнек. При цьому знімається лише передня стінка, яка є перемінною. Незважаючи на те, що напівпричіп ТЗП-39 досить габаритний та великоваговий, він гарно маневрує дякуючи першій та третій підрулюючим вісях.

Основні переваги здвижних причепів "Атлант"

  • стійкість напівпричепа під час розвантаження на схилах. Ніколи не перевернеться на силосних ямах;
  • розвантаження у низьких приміщеннях з висотою стелі 4,4 м;
  • підпресовує зелену масу, силос, сінаж – тим самим бере на 30-50% більше вантажу;
  • рівномірним шаром розвантажує зелену масу на силосних ямах;
  • при збиранні цукрових буряків робить бурти висотою до 3 метрів без залучення іншої спецтехніки;
  • розкидає органічні добрива на ширину до 24 м;
  • перевантажує зерно, кукурудзу, соняшник в автомобілі-зерновози;
  • зменшення ущільнення ґрунту. На напівпричепах Атлант використовуються шини низького тиску, які у рази менше ущільнюють ґрунт у порівнянні з автомобілями. Крім цього, тракторний напівпричіп має набагато кращу прохідність по мокрому осінньому полю.