Начіпний боковий шнек









Завантажувальний шнек НБШ-250/4 до автомобіля КамАЗ-55102, продуктивністю 1 тонна за хвилину

 Характеристики

НБШ-250/4

НБШ-220/4 боб

Діаметр, мм

250

220

Довжина, м

4

4

Товщина спіралі:

 

 

 -на основі біля вала, мм

4

4

 -на кромці, мм

2,5

2,5

Діаметр спіралі, мм

230

180

Товщина труби шнека, мм

2

2

Об’єм гідродвигуна, см3

90

90

Розкладається

гідравлічно

гідравлічно

Продуктивність, т/год

60

60

Опис завантажувальних шнеків НБШ:

  • Шнек: стальний, товщина 2 мм, діаметр 250 (220) мм, довжина 4000 мм, покритий порошковою фарбою стійкою проти атмосферних впливів.
  • Шнековий транспортер: стальний, товщина витка 2,5-4 мм, покритий антикорозійною фарбою стійкою проти атмосферних впливів. Шнековий транспортер приводиться в рух від гідравліки автомобіля через гідродвигун.
  • Гідродвигун: Г-роторного типу.
  • В комплектацію шнека також входить: кронштейн кріплення, гідророзподільник та два рукава підвищенного тиску.
  • Шнек має два гідроциліндри (один - горизонатльний, другий - вертикальний) за допомогою яких шнек виводиться в транспортне або робоче положення. Робота гідроциліндрів керується від гідророзподільника. Шнек кріпиться на підрамник і при підніманні кузова не змінює свого положення.

Начіпний боковий шнек НБШ-250/4 для автомобілів з боковим розвантаженням.

НБШ-250/4 має діаметр шнека 250 мм, довжину 4 метри, продуктивність шнека 60 т/год. (1 т/хв.). Приводиться в дію від гідравліки автомобіля через гідромотор (Г-роторного типу Danfos), що розміщений над шнеком. Шнек має потужний виток із суцільновитої спіралі, що виготовлена зі спеціальної сталі – товщина 4 мм в основі вала та 2 мм на кромці, що попереджає деформацію витка «ялинкою». Із транспортного в робоче положення шнек переводиться завдяки гідророзподільнику та двом гідроциліндрам: один регулює підняття шнека, другий – боковий рух. Кріпиться НБШ-250/4 до підрамника автомобіля. Завдяки цьому шнек при підйомі кузова не змінює свого положення, що дуже зручно при завантаженні сівалок. Саме кріплення є з’ємне, що дозволяє після закінчення посівної легко демонтувати шнек із кріпленням, щоб він не заважав подальшій роботі автомобіля.

Максимальна висота перевантаження - 3,5 м.
Завдяки шиберу, який кріпиться до днища, 50% зерна вивантажується без підйому кузова.