Отже щепа. Звідки взялася ідея опалення на щепі?
Міжнародна торгівля дає змогу відвідувати Європейські країни. Мене вразив чіткий розрахунок німців та жага економити на всьому в кожній сфері, де це можливо. Якщо опалення – то щепа, якщо електроенергія – то вітрова. Ніякого газу, ніяких ТЕЦ.
Не перший раз від Вас чую про декілька кратну вигоду щепи порівняно з газом. Чи можете Ви підтвердити свої слова цифрами?
Я приведу розрахунки, які не є комерційною таємницею, кожен читач може відчути себе на мить енергетиком. Кожну цифру можна перевірити в мережі, або за довідниками.
Отже почнемо з кількості теплоти, тобто калорійності кубометру газу та щепи. Відповідно до ГОСТ 5542-87 калорійність газу складає 7600 ккал/куб. Калорійність щепи при 20% вологості складає 770 000ккал/куб. 1 куб щепи важить близько 220кг у порівнянні з вагою газу 72мг.
Станом на 10.02.17 ціна на газ становить 10.87 грн/куб, а на щепу 0.90грн/кг що дає близько 200грн/куб.
Потрібно зауважити, що газ самостійно добувати Вам ніхто не дасть, а щепу, за дозволу сільради, заготовляти не складає проблем відповідно до постанов кабміну №1045 від 2006р. та №724 від 2007р. Тому ціна на щепу є собівартістю, яка враховує закупівлю відповідного обладнання.
Тепер маючи вихідні дані, можна перейти до розрахунку економічності. Згадаємо фізику 7го класу, а саме, для нагріву 1 літру води на 1* С потрібно затратити 1 ккал. Для простоти далі зведемо все в таблицю та розглянемо економію на прикладі сушіння зерна.
Отримуємо 7 разову економію відносно газу, та 8 разову економію відносно дизельного палива!
А тепер повернемось в реалії буття, в Україні відсутній підрозділ який регулює якість газу. Що в свою чергу дає можливість спекуляції та розбавлення газу повітрям. Згідно порталу argument.ua заміряна калорійність українського газу становить 5800-6100 ккал/куб, і ціна як Ви розумієте, залишається тою ж.
А за якість щепи Ви можете відповідати самі.
Ви сказали про погодження з сільрадою, але чи не спонукає така співпраця до хабарництва?
Хабарництво в країні це пухлина на совісті громадян. Але очищення лісосмуг та доріг від небезпечно нависаючих гілок це послуга саме сільрадам. Села отримують чисті дороги без «тунелів кохання», а громадянин, який зрозумів наскільки вигідною є щепа, отримує безкоштовну сировину.
Чи дійсно Ви вірите в можливість всеукраїнської реформи переходу від газу до щепи? На мою думку, це важко підйомний проект.
Знаєте що спільне в успішних людей Нікола Тесла, Генрі Форд, Стів Джобс, Алан Маск? Всі вони мрійники, які вірили в свою ідею попри все «не вийде», «не можливо». Вони були впевнені в вірності свого напрямку і працювали вкладаючи всі свої сили не сподіваючись на підтримку політиків. І де тепер ті політики? Чи майорять їх імена серед брендів Ford, Aplle? В історії залишаються мрійники, які йшли вперед.
7 разів вигоди… Якщо читач захоче зайнятись енергетичною щепою, що потрібно робити?
Все досить просто, потрібно 4 кроки.
ЗАГОТІВЛЯ
По-перше потрібно заготовити щепу. Чудово те, що очищаючи дороги та лісо-полоси від гілок, ви отримаєте сировину для опалювання, а мешканці сіл – чисті дороги, які будуть висихати під дією сонця, а отже менше розбиватися.
ПЕРЕВЕЗЕННЯ
Для перевезення можна використовувати здвижні причепи АТЛАНТ виробництва "Завод Кобзаренка", якщо щепа зберігається в приміщенні з невисокими стелями. Чи самоскидні причепи у випадку зберігання просто неба.
СУШІННЯ
Одразу після зрізання гілок палити ними не можна. Заміри вологоміром показують 60-80% вологості щойно подрібненої щепи. Самі розумієте, на 100кг щепи в ній знаходиться 80кг води. Як відомо, вода не горить. Щойно накиданий кагат щепи парує як в бані, температура в середині досягає 60*С
ОПАЛЕННЯ
Для опалення використовуються щепові котли потужністю до 5МВт з теплообмінником.
15.10-17.10 2024 – CommunTech-2024
20.11-23.11 2024 – Austro Agrar Tulln 2024
09.11-15.11 2025 – Agritechnica-2025
Детальніше...Працевлаштування за трудовим договором, повне професійне навчання, достойна заробітна плата
Детальніше...Причеп для жатки, Мобільний розвантажувач вагонів, Новий напрямок - лісозаготівля, Зерновози великої кубатури
Детальніше...