ТЗП-39
Тракторні здвижні напівпричепи Атлант:
- ТЗП-39 вантажопідйомністю 30 т та об'ємом 42 м3 (трьохосьовий)
Маючи в комплектації змінний задній борт, Атлант протягом року використовують як 5 причепів в одному:
- звичайний задній борт і Ви маєте - причеп для транспортування вантажів
- борт зі шнеком і Ви маєте - перевантажувальний бункер-накопичувач
- борт з гноєрозкидачем і Ви маєте - розкидач органічних добрив
- борт з прямим транспортером і Ви маєте - кагатувальник цукрових буряків
- борт з вигнутим транспортером і Ви маєте - перевантажувач цукрових буряків в автомобілі
|
ТЗП-39
|
Повна маса, кг
|
39 830
|
Власна вага, кг
|
9 830
|
Вантажопідйомність, кг
|
30 000
|
Об’єм, м3 Об'єм з нашивками, м3
|
40
47
|
Кузов з бортом:
|
|
- довжина, мм
|
9 600
|
- ширина, мм
|
2 300
|
- висота, мм
|
1 950
|
Розмiр коліс
|
560/60 R22,5
650/50 R22,5 650/55 R26,5
|
Необхідна кількість масла, л
|
≈ 41
|
Необхідна потужність трактора, к.с.
|
250-300
|
Вісі, шт
|
3
|
Технічні характеристики напівпричепа ТЗП-39
- Тракторний зсувний напівпричіп ТЗП-39 - трідем з міжосьовою відстанню 1525 мм
- на ресорах з реактивними тягами (ADR Італія) вісь 130х2150 трубчаста
- всі осі гальмівні, 1 і 3 вісь підрулююча
- технічно допустима загальна вага 39 830 кг
- технічно допустима вантажопідйомність 30 000 кг
- об'єм 40 м3
- причіпна петля Ø40 мм (Scharmuller Австрія)
- шини 560/60 R 22,5 (Навантаження: 6300 кг/40 км/год), ET-0
- 2-контурне пневматичне гальмо з автоматичним регулюванням WABCO
- гідравлічне дишло
- механічна опора дишла
- шиберна заслінка
- драбинка
- підкрилки спереду та ззаду
- ящик для інструментів
- необхідна кількість масла 41 л
- необхідний тиск трактора 180(210) бар
- кузов Д*Ш*В - 9590(8705) *2475*1950 мм, дно - 5 мм, борти - 3 мм, зсувна стінка - 5 мм, задній борт - 4 мм.
- дно – складається з двох частин: перша частина – нерухома металева зварна конструкція; друга частина - рухома, металева конструкція, при розвантаженні рухається до заднього борту
- задній борт гідравлічно відкривається
- електрична система 12 вольт
- Загальний габарит причепа Д*Ш*В – 11580*2695*3570 мм.
- Кузов RAL 6003, задній борт та рама RAL 7016.
Додаткові опції:
- тентова система
- нашивки 380 мм (збільшення об'єму на 9 м3)
- гноєрозкидальний механізм, насадка на змінний задній борт
- гноєрозкидальний механізм з тарілками Граціолі
- перевантажувальний шнек, діаметром 500 мм, довжина 4,5 м
- бурячний перевантажувач з гідромашиною
- комплект валів
- шини 650/50 R 22,5 (навантаження 6,6 т. при 40 км./год.)
- шини 650/55 R 26,5 (навантаження 7,5 т. при 40 км./год.)
- гідравлічна підвіска
- рульові вісі
Завод Кобзаренка перший з українських виробників розробив складний напівпричіп ТЗП-39 Атлант (вантажопідйомність 30 тон, об’єм 42 м3), який не поступається європейським аналогам. Унікальність цього напівпричепа полягає в його горизонтальній системі розвантаження – рухомою передньою стінкою. Спочатку передню частину днища разом з передньою стінкою гідроциліндр зрушує назад та виштовхує задню частину вантажу, після чого включається третій гідроциліндр, та передня стінка, рухаючись по направляючим до кінця, виштовхує другу частину вантажу сама. Ця система розвантаження дає можливість встановити на напівпричіп гноєрозкидальний механізм та перевантажувальний шнек. При цьому знімається лише передня стінка, яка є перемінною. Незважаючи на те, що напівпричіп ТЗП-39 досить габаритний та великоваговий, він гарно маневрує дякуючи першій та третій підрулюючим вісях.
Основні переваги здвижних причепів "Атлант"
- стійкість напівпричепа під час розвантаження на схилах. Ніколи не перевернеться на силосних ямах;
- розвантаження у низьких приміщеннях з висотою стелі 4,4 м;
- підпресовує зелену масу, силос, сінаж – тим самим бере на 30-50% більше вантажу;
- рівномірним шаром розвантажує зелену масу на силосних ямах;
- при збиранні цукрових буряків робить бурти висотою до 3 метрів без залучення іншої спецтехніки;
- розкидає органічні добрива на ширину до 24 м;
- перевантажує зерно, кукурудзу, соняшник в автомобілі-зерновози;
- зменшення ущільнення ґрунту. На напівпричепах Атлант використовуються шини низького тиску, які у рази менше ущільнюють ґрунт у порівнянні з автомобілями. Крім цього, тракторний напівпричіп має набагато кращу прохідність по мокрому осінньому полю.