Зерновози алюмінієві

Зерновоз алюмінієвий 55 м3
Щеповоз алюмінієвий 90 м3

Алюмінієві напівпричепи двох модифікацій - зерновози (самоскиди) та щеповози (рухома підлога Cargo Floor)



Напівпричеп-зерновоз АНП доступний із кузовом-самоскидом об ємом 50, 55 та 58м³. Всі вони мають сталі конструкційні особливості та виготовлені з однакового алюмінієвого сплаву. Напівпричеп-щеповоз АРК-90 має кузов 90 м3.
50-кубова модель алюмінієвого зерновоза АНП-50 важить 6,6 т, 55-кубова – 6,9 т., 58-кубова – 7,0 т.,модель АРК-90 відповідно 7,4т.
Причепи мають близько 11 м у довжину, 2,5 м у ширину, можуть нести 36 т (технічно 39 т) й агрегатуються з сідловими тягачами (колісна формула 2*4/ 6*2 / 6*4) з висотою сідла 1,25 м.
В середньому +2 т корисної ваги, адаптованість до розбитих доріг і, в той же час, комплектуючі від провідних світових виробників

Матеріал кузова причепа зерновоза АНП-55


Алюмінієвий сплав німецької компанії Fudickar, продукцію якої використовують провідні європейські виробники причепів і напівпричепів.
Елементи кузова зерновоза виготовлені з алюмінієвого сплаву ENAW-6005A у стані Т6, це означає, що сплав пройшов загартування та процес штучного старіння. Границя міцності такого сплаву становить 270 МПа, границя плинності (за умовного напруження σ0,2) – 255 Мпа, а щільність – 2,69 г/см³ - один із найкращих показників на ринку. Окрім високоякісного алюмінієвого сплаву, ми використовуємо максимально можливий розмір листів 2400 х 900 мм, що дає змогу створювати конструкцію з мінімальною кількістю зварювальних стиків

Елементи та з єднання алюмінієвих зерновозів


Елементи, з яких складається кузов, - доволі потужні. Так, наприклад, «скелет» бортів утворює 3-реберний профіль завтовшки 40 мм. Разом із тим, спеціалісти попрацювали і над високою зносостійкістю кузова.
«Внутрішні стінки, з якими безпосередньо контактує матеріал, – це алюмінієві профілі: від зчіпного пристрою до середини напівпричепа вони мають товщину 2,8 мм, а від середини до воріт – 4 мм.
Так, само із підлогою: в передній частині стінці встановлені алюмінієві дошки товщиною 5 мм, а підлога – 7 мм. Це сприяє рівномірному зношенню, а, отже, тривалішому періоду експлуатації кузова.
Кожен профіль має спеціальний замок, через які вони з’єднуються між собою, а потім зварюються.

Особливості конструкції автомобільного напівпричепа самоскида


Серед відомих на сьогодні визначних рис АНП-55 –посилена опора перекидання: вона має продовгувату форму, велику площу та виготовлена зі стального сплаву посиленої міцності.
В гідравлічній системі використані комплектуючі від провідних виробників, таких як Hansaflex (гідрошланги) та Binotto (гідроциліндр низького тиску 180 bar). Важливо, що на АНП-55 максимальний кут зсипання становить 46˚- це рішення нашого заводу, яке сприяє повному розвантаженню матеріалу та водночас запобігає пошкодженню клапан-воріт».
До речі про них. Зерновоз може оснащуватись клапан-воротами, що відкриваються вгору, чи в сторони, з одним чи двома шиберними рамками, стандартним замком чи клапанними механізмами маятникового типу, які автоматично розблоковуються при підйомі кузова й так самоблокуються – при його опусканні.
Напівпричіп-зерновоз оснащений опорою кузова – можна підняти кузов на 15˚, зафіксувати його опорами та зручно помити чи виконати техобслуговування. На зерновозах це нечаста опція, у нас вона іде в базовій комплектації».
Кузов базується на фіксаторах HYVA-Hyfix – гумових подушках між лонжероном і кузовом, які поглинають ударні навантаження.
Закриває вантаж від дощу та вітру тент щільністю 680 г/м². Він закривається набік із оглядового майданчика (сталь/алюміній), або вздовж бортів із землі за допомогою системи Сramaro.
Кузов, як і лонжерон, пофарбовані акриловою фарбою Lankwitzer (товщина шару 150-200 мікрон), яка попередньо заматовується, що суттєво збільшує термін експлуатації.

Рама зерновоза


При розробці алюмінієвих причепів все оберталось довкола слів «легкість» і «міцність». Лонжерон не став винятком.
Раму виготовили зі сталі S355. Це якісний сплав із границею плинності 355 Мпа та міцністю на розтягування 470-630 Мпа, який відзначається: високою стійкістю до навантажень, достатньою пластичністю, стійкістю до корозії, гарною зварюваністю тощо. Завдяки використанню S355 стало можливим зменшити товщину рами й, відповідно, її вагу. Крім того, на зерновозах висота рами – 495 мм, у аналогів цей показник набагато менший. Чим більша висота лонжерона, тим міцніша рама. Вона жорстка, витривала – адаптована до наших доріг, а тому ризики того, що вона лопне з часом, доволі низькі».
Товщина лонжерону становить: верх 10 мм, низ 8 мм, стінка 6 мм, елементи підсилення 16 мм.

Вісі напівпричепа самоскида


В базовій комплектації АНП-55 оснащується 3-ма осями (2+1підйомна) SAFIntra з дисковими гальмами (двоконтурна пневматична гальмівна система Knorr-Bremse з EBS), розраховані під навантаження 9 т кожна.
У зерновозах використовується пневматична підвіска виробництва SAF-Holland із подушками Ø350 мм, яку спеціально зроблену для самоскидних напівпричепів. При цьому на причепах встановлена автоматична система вирівнювання підлоги - незалежно від навантаження висота причепа лишається однаковою.Також є можливість через манометри побачити тиск у подушках і розраховувати навантаження на осі. Є і більш технологічне рішення: автоматика зберігає показники тиску в подушках, тому в подальшому власник може зрозуміти як експлуатувався напівпричеп.
Зерновоз в «базі» одягнутий у резину 385/65R22,5, виробника шин можна вибирати самостійно: Goodyear/Bridgestone/Continental/Michelin.
Також напівпричіп «Заводу Кобзаренка» комплектується двошвидкісними домкратами SAF, які можна лишати під навантаженням до 25 т, алюмінієвим бічним протипідкатним захистом, підйомним заднім бампером, а також електричною системою, спроектованою, згідно норм ЕСЕ i ADR.
В базі автомобільний причеп зерновіз має один кошик для запасного колеса, ящик для інструментів і рукомийник. Опційно можна замовити ще один кошик для запаски.
Орієнтовно напівпричеп-зерновоз коштує від €58 тис.
Також можна придбати окремо алюмінієвий кузов з установкою на власний тягач, або ж виготовити кузов за спецзамовленням та переобладнати власний автомобіль.