Зерновози алюмінієві

Зерновоз алюмінієвий 50 м3
Зерновоз алюмінієвий 55 м3

Алюмінієві напівпричепи-самоскиди DL-НПС 3250 Зерновози



Спільне виробництво «Заводу Кобзаренка» та ТОВ «Д Лайт» доступний із кузовом-самоскидом об ємом 50 та 55 м³. Всі вони мають сталі конструкційні особливості та виготовлені з однакового алюмінієвого сплаву.
50-кубова модель алюмінієвого зерновоза DL-НПС 3250 важить 7 т, 55-кубова – 7,3 т. Обидва причепа мають близько 11 м у довжину, 2,5 м у ширину, можуть нести 36 т (технічно 39 т) й агрегатуються з сідловими тягачами (колісна формула 2*4/ 6*2 / 6*4) з висотою сідла 1,25 м.
В середньому +2 т корисної ваги, адаптованість до розбитих доріг і, в той же час, комплектуючі від провідних світових виробників

Матеріал кузова причепа зерновоза


Алюмінієвий сплав німецької компанії Fudickar, продукцію якої використовують провідні європейські виробники причепів і напівпричепів.
Елементи кузова зерновоза виготовлені з алюмінієвого сплаву ENAW-6005A у стані Т6, це означає, що сплав пройшов загартування та процес штучного старіння. Границя міцності такого сплаву становить 270 МПа, границя плинності (за умовного напруження σ0,2) – 255 Мпа, а щільність – 2,69 г/см³ - один із найкращих показників на ринку. Окрім високоякісного алюмінієвого сплаву, ми використовуємо максимально можливий розмір листів 2400 х 900 мм, що дає змогу створювати конструкцію з мінімальною кількістю зварювальних стиків

Елементи та з єднання алюмінієвих зерновозів


Елементи, з яких складається кузов, - доволі потужні. Так, наприклад, «скелет» бортів утворює 3-реберний профіль завтовшки 40 мм. Разом із тим, спеціалісти попрацювали і над високою зносостійкістю кузова.
«Внутрішні стінки, з якими безпосередньо контактує матеріал, – це алюмінієві профілі: від зчіпного пристрою до середини напівпричепа вони мають товщину 2,8 мм, а від середини до воріт – 4 мм.
Так, само із підлогою: в передній частині стінці встановлені алюмінієві дошки товщиною 5 мм, а підлога – 7 мм. Це сприяє рівномірному зношенню, а, отже, тривалішому періоду експлуатації кузова.
Кожен профіль має спеціальний замок, через які вони з’єднуються між собою, а потім зварюються.

Особливості конструкції автомобільного напівпричепа самоскида


Серед відомих на сьогодні визначних рис DL 3250 –посилена опора перекидання: вона має продовгувату форму, велику площу та виготовлена зі стального сплаву посиленої міцності.
В гідравлічній системі використані комплектуючі від провідних виробників, таких як Hansaflex (гідрошланги) та Binotto (гідроциліндр низького тиску 180 bar). Важливо, що на DL 3250 максимальний кут зсипання становить 46˚- це рішення нашого заводу, яке сприяє повному розвантаженню матеріалу та водночас запобігає пошкодженню клапан-воріт».
До речі про них. Зерновоз може оснащуватись клапан-воротами, що відкриваються вгору, чи в сторони, з одним чи двома шиберними рамками, стандартним замком чи клапанними механізмами маятникового типу, які автоматично розблоковуються при підйомі кузова й так самоблокуються – при його опусканні.
Напівпричіп-зерновоз оснащений опорою кузова – можна підняти кузов на 15˚, зафіксувати його опорами та зручно помити чи виконати техобслуговування. На зерновозах це нечаста опція, у нас вона іде в базовій комплектації».
Кузов базується на фіксаторах HYVA-Hyfix – гумових подушках між лонжероном і кузовом, які поглинають ударні навантаження.
Закриває вантаж від дощу та вітру тент щільністю 680 г/м². Він закривається набік із оглядового майданчика (сталь/алюміній), або вздовж бортів із землі за допомогою системи Сramaro.
Кузов, як і лонжерон, пофарбовані акриловою фарбою Lankwitzer (товщина шару 150-200 мікрон), яка попередньо заматовується, що суттєво збільшує термін експлуатації.

Шасі алюмінієвих причепів зерновозів

Шасі для зерновоза DL 3250 створила компанія «Д Лайт».

Рама зерновоза


При розробці DL 3250 все оберталось довкола слів «легкість» і «міцність». Лонжерон не став винятком.
Раму виготовили зі сталі S355. Це якісний сплав із границею плинності 355 Мпа та міцністю на розтягування 470-630 Мпа, який відзначається: високою стійкістю до навантажень, достатньою пластичністю, стійкістю до корозії, гарною зварюваністю тощо. Завдяки використанню S355 стало можливим зменшити товщину рами й, відповідно, її вагу. Крім того, на зерновозах висота рами – 495 мм, у аналогів цей показник набагато менший. Чим більша висота лонжерона, тим міцніша рама. Вона жорстка, витривала – адаптована до наших доріг, а тому ризики того, що вона лопне з часом, доволі низькі».
Товщина лонжерону становить: верх 10 мм, низ 8 мм, стінка 6 мм, елементи підсилення 16 мм.

Вісі напівпричепа самоскида


В базовій комплектації DL 3250 оснащується 3-ма осями (2+1підйомна) SAFIntra з дисковими гальмами (двоконтурна пневматична гальмівна система Knorr-Bremse з EBS), розраховані під навантаження 9 т кожна, також доступні осі ADR. Конфігурації можуть бути найрізноманітнішими, зокрема 2+1 поворотна вісь, 1+2 підйомні тощо.
У зерновозах використовується пневматична підвіска виробництва SAF-Holland із подушками Ø350 мм, яку спеціально зроблену для самоскидних напівпричепів. При цьому на причепах встановлена автоматична система вирівнювання підлоги - незалежно від навантаження висота причепа лишається однаковою.Також є можливість через манометри побачити тиск у подушках і розраховувати навантаження на осі. Є і більш технологічне рішення: автоматика зберігає показники тиску в подушках, тому в подальшому власник може зрозуміти як експлуатувався напівпричеп.
Зерновоз в «базі» одягнутий у резину 385/65R22,5, виробника шин можна вибирати самостійно: Goodyear/Bridgestone/Continental/Michelin.
Також напівпричіп «Заводу Кобзаренка» - «Д Лайт» комплектується двошвидкісними домкратами SAF, які можна лишати під навантаженням до 25 т, алюмінієвим бічним протипідкатним захистом, підйомним заднім бампером, а також електричною системою, спроектованою, згідно норм ЕСЕ i ADR.
В базі автомобільний причеп зерновіз має один кошик для запасного колеса, ящик для інструментів і рукомийник. Опційно можна замовити ще один кошик для запаски.
Орієнтовно напівпричеп-зерновоз коштує €42 тис., також можна придбати тільки кузов за €21 тис., або ж виготовити кузов за спецзамовленням та переобладнати власний автомобіль.